باران

...به نام صفحه نگارهستی

باران

...به نام صفحه نگارهستی

ارومم کن خدا

سلام .. 

خدایا دلم میخواد باهات حرف بزنم دلم میخواد صدات کنم اونقدر بلند که اسمون بلرزه.. خدابوی بهار میاد بوی تازگی بوی زندگی ولی من دلم گرفته حس وحال هیچی وندارم دلم میخواد برم جایی که فقط خودم باشم وخدام دلم میخواد خودم وبشناسم .. خدایا این وضع رو دوست ندارم  نمیخوام کسل باشم نمیخوام افسرده باشم خدایا من فقط تورو دارم فقط تویی که رو کریمیت حساب بازکردم ..خدایامگه خودت نگفتی مرابخوانیدتا اجابت کنم شمارا..؟پروردگارم باتمام وجودم صدات میزنم خدایا ازت میخوام اوضاع رودرست کنی خوب میدونم که تنها توییکه میتونی!!!فقط تو  

ارومم کن خدا. . . 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 18:38 http://jalebtarinha.blogsky.com/

سیلام سیلام
خوبین؟خوبین؟
دیدی سر زدم
دیددددددددددددی؟؟؟؟؟
-----
دعای زیبایی بود مرسی

سلااااااااااام مرسی که اومدین!!!
خواهش میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد